Shabby chic!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er igen,
 
Helgen gick FORT! Ingen överraskning direkt. Träffade hela Tobias släkt i lördags när vi firade hans syster och pappa som har fyllt år! Jättemysigt som vanligt. God mat och bebis-yra! Tobias systerson är 8 månader, vilken härlig ålder. Kunde inte sluta leka med honom. Tobias kusinbarn är bara 11 veckor gammal! Så liten och pluttig liten tjej. Senil som jag är tog jag inga bilder på dessa underbarn! Next time!
 
Jag och Tobias gjorde en snölykta i lördags kväll! Den brann så fint i cirka 2 minuter innan den blåstes ut av vinden. Men det var härliga 2 minuter! På söndagen hade 70% smält bort. Tack för den vädergudar!
 
Igår var vi i Årsta hos syrran och hennes kille Neil. Återigen tog jag inga bilder. Jag är världens sämsta bloggerska. Men ni får hålla till godo. Ibland får till och med jag paparazzifeber och fotar allt och alla. Stay tuned! Jättekul att se deras nyköpta lägenhet! Efter detta blev det en sväng till IKEA och därefter hem och titta på avsnitt 16 av Mysteriet på Greveholm med Tobias i sängen innan vi somnade. Mysigt!
 
På torsdag hoppas jag att vårt köksbord blir hämtat. Vore kul att se hur allt ser ut när det är på plats. Måste givetvis BYGGAS ihop, tyvärr. Inte min starka sida! Inget tålamod kombinerat med dåligt logiskt tänkande. Ingen bra kombo! Avlastningsbordet som jag la upp en bild på är samma serie och så fin! Älskar att det är lantlig feeling över det hela. Älskar shabby chic... Kandelabern vill jag också ha på bordet. Och varför inte en i större modell som kan stå på golvet..... Klassiskt!!
 
I vecka till julafton!
 
Kram på er!
/M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: